Nasz autorski produkt – EvoBot wykorzystuje najbardziej naturalny interfejs z jakiego korzysta człowiek – ludzką mowę. To sprawia, że nasz voicebot nie ma ograniczeń i nie jest dedykowany tylko dla jednej branży. Poniżej przedstawiliśmy kilka gotowych rozwiązań voicebotów w biznesie. Ale pamiętaj, to Ty decydujesz co ma robić Twój EvoBot.
Przypomnienie o racie, potwierdzenie terminów spłaty kredytów i innych zobowiązań.
Pozyskiwanie informacji na temat intencji zakupowych i przedstawianie oferty.
Pozyskiwanie informacji o produktach ubezpieczeniowych, kończących się terminach polis i przedstawienie oferty wznowieniowej.
Pełni rolę sekretarki, zastąpi:
"wciśnij 1 aby połączyć się z serwisem”
Umówi pacjenta do lekarza lub przypomni o nadchodzącej wizycie.
EvoBot może przeprowadzać tysiące rozmów jednocześnie i przeprowadzać ankiety.
Zatrudniając mnie masz wgląd w wyniki mojej pracy 24/7. Dzięki panelowi klienta masz możliwość konfigurowania moich parametrów, podglądania raportów z mojej pracy czy odsłuchiwania rozmów.
Do tego każda moja rozmowa jest dostępna w formie tekstu. Możesz ją przeczytać, czy eksportować do innego systemu.