Oferta dostosowana do
potrzeb klienta oczekiwań firmy

Jeśli potrzebujesz naszej pomocy, przygotowaliśmy dla Ciebie pakiety, wybierz jeden z nich.
pakiet Biznes Deal
9000

Pakiet w formule „all inclusive” dla obsługi połączeń wychodzących do segmentu b2b/soho.

Pakiet Elastyczny
szyty na miarę
38

W pakiecie elastycznym wszystkie elementy szyjemy na miarę. Dostosowujemy się do wymogów Klienta i indywidualnie wyceniamy działania.

Pakiet Infolinia
5200

Pakiet w formule „all inclusive” dla obsługi połączeń przychodzących.

Pakiet Detaliczny
7000

Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.

Pozostańmy w kontakcie

zadzwoń lub napisz!

Pakiet
Biznes Deal

Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.

  • Przygotowanie pełnego procesu implementacji projektu skierowanego do Klienta biznesowego (b2b/soho).
  • Obsłużenie bazy danych minimum 2000 rekordów.
  • Generowanie baz danych, pomoc w profilowaniu Klienta na podstawie oczekiwań.
  • Koszty połączeń telekomunikacyjnych.
  • Wdrożenie projektu.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
  • Otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia.
  • Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
  • Opiekę doświadczonego Menedżera oraz Trenera, którzy dobiorą dedykowane dla Ciebie rozwiązania.
  • Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód
    marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO.
  • Preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu – szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!

Pakiet
Elastyczny

W pakiecie elastycznym wszystkie elementy szyjemy na miarę. Dostosowujemy się do wymogów, oczekiwań i potrzeb Klienta. Indywidualnie wyceniamy nasze działania.

Wybór pakietu oznacza spersonalizowaną, bezpłatną konsultację wszystkich elementów występujących podczas uruchamiania i realizacji projektu Call Center. Wybór Pakietu Elastycznego nie ogranicza możliwości skorzystania z pozostałych pakietów w trakcie trwania projektu.

Pakiet
Detaliczny

Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.

  • Przygotowanie pełnego procesu implementacji projektu.
  • Obsłużenie bazy danych minimum 3000 rekordów.
  • Generowanie baz danych, pomoc w profilowaniu Klienta na podstawie oczekiwań.
  • Koszty połączeń telekomunikacyjnych
  • Wdrożenie projektu.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
  • Otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia.
  • Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
  • Opiekę doświadczonego Menedżera oraz Trenera, którzy dobiorą dedykowane dla Ciebie rozwiązania.
  • Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO.
  • Preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu – szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk! 

Pakiet
Infolinia

Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.

  • Uruchomienie i utrzymanie nieprzerwanego centrum łączności z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi contact center: telefon, e-mail, chat, voice bot
  • 99,9% nagrywanych rozmów i przechowywanie nagrań do 12 m-cy.
  • Dedykowany zespół, opieka Menedżera projektu i działu HR.
  • Dostarczanie cyklicznych raportów oraz nagrań rozmów według wszelkich oczekiwań.
  • Uruchomienie IVR – powitalnej zapowiedzi głosowej umożliwiającej wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu.
  • Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy.
  • Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
  • Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
  • Indywidualna wycena w zależności od skali projektu!