Oferta dostosowana do
potrzeb klienta
oczekiwań firmy
Pakiet w formule „all inclusive” dla obsługi połączeń wychodzących do segmentu b2b/soho.
szyty na miarę
W pakiecie elastycznym wszystkie elementy szyjemy na miarę. Dostosowujemy się do wymogów Klienta i indywidualnie wyceniamy działania.
Pakiet w formule „all inclusive” dla obsługi połączeń przychodzących.
Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.
Pozostańmy w kontakcie
zadzwoń lub napisz!
Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.
- Przygotowanie pełnego procesu implementacji projektu skierowanego do Klienta biznesowego (b2b/soho).
- Obsłużenie bazy danych minimum 2000 rekordów.
- Generowanie baz danych, pomoc w profilowaniu Klienta na podstawie oczekiwań.
- Koszty połączeń telekomunikacyjnych.
- Wdrożenie projektu.
- Przygotowanie scenariusza rozmowy.
- Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
- Otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia.
- Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
- Opiekę doświadczonego Menedżera oraz Trenera, którzy dobiorą dedykowane dla Ciebie rozwiązania.
- Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód
marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO. - Preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu – szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
W pakiecie elastycznym wszystkie elementy szyjemy na miarę. Dostosowujemy się do wymogów, oczekiwań i potrzeb Klienta. Indywidualnie wyceniamy nasze działania.
Wybór pakietu oznacza spersonalizowaną, bezpłatną konsultację wszystkich elementów występujących podczas uruchamiania i realizacji projektu Call Center. Wybór Pakietu Elastycznego nie ogranicza możliwości skorzystania z pozostałych pakietów w trakcie trwania projektu.
Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.
- Przygotowanie pełnego procesu implementacji projektu.
- Obsłużenie bazy danych minimum 3000 rekordów.
- Generowanie baz danych, pomoc w profilowaniu Klienta na podstawie oczekiwań.
- Koszty połączeń telekomunikacyjnych
- Wdrożenie projektu.
- Przygotowanie scenariusza rozmowy.
- Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
- Otrzymanie wszelkich raportów uzgodnionych przy wdrożeniu tego zlecenia.
- Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
- Opiekę doświadczonego Menedżera oraz Trenera, którzy dobiorą dedykowane dla Ciebie rozwiązania.
- Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO.
- Preferencyjne stawki naszego wynagrodzenia po zakończeniu testu – szczególnie w wypadkach kiedy zdecydujesz się na zwiększenie ilości stanowisk!
Zlecenia są wyceniane indywidualnie, pakiet przedstawia elementy jakie zawarte są w cenie. Do cen podchodzimy elastycznie.
- Uruchomienie i utrzymanie nieprzerwanego centrum łączności z Klientem przy wykorzystaniu narzędzi contact center: telefon, e-mail, chat, voice bot
- 99,9% nagrywanych rozmów i przechowywanie nagrań do 12 m-cy.
- Dedykowany zespół, opieka Menedżera projektu i działu HR.
- Dostarczanie cyklicznych raportów oraz nagrań rozmów według wszelkich oczekiwań.
- Uruchomienie IVR – powitalnej zapowiedzi głosowej umożliwiającej wybór opcji menu za pomocą klawiatury aparatu.
- Wsparcie prawne: pozyskiwanie zgód na przetwarzanie danych osobowych oraz zgód marketingowych, a także spełnienie obowiązku informacyjnego RODO
- Przygotowanie scenariusza rozmowy.
- Coachingi, szkolenia, monitoring, warsztaty w trakcie realizacji projektu.
- Możliwość przesłuchiwania i otrzymania nagrań rozmów prowadzonych w Twoim imieniu.
- Indywidualna wycena w zależności od skali projektu!